Biorąc pod uwagę wyjątkowe okoliczności, w jakich przyszło nam funkcjonować, zachęcamy do przyłączenia się do akcji mogącej wpłynąć na szybszy powrót do normalności.
Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty w salonach i serwisach Subaru były bezpieczne dla nas wszystkich.
SPRZEDAŻ
1. Nasze salony pozostają otwarte, jednak rekomendujemy formę zdalnego kontaktu z naszymi doradcami: telefonicznie lub mailowo. Od ubiegłego tygodnia istnieje również możliwość wideo rozmowy. Dzięki popularnym aplikacjom, takim jak Skype, WhatsApp czy FaceTime (tylko dla iPhone), nasi doradcy mogą zaprezentować interesujący Państwa model, dostępne kolory, wyposażenie wnętrza itd.
W zakładce KONTAKT na stronie www każdego z dealerów wystarczy kliknąć w ikonę odpowiedniego komunikatora internetowego, aby nawiązać połączenie. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej aplikacji na Państwa smartfonie, tablecie lub laptopie.
2. Jeżeli zdecydują się Państwo na zakup dostarczymy dokumenty pod wskazany adres.
3. Przed odbiorem samochodu – tak, jak odbyłoby się to w salonie – doradca wirtualnie przeprowadzi prezentację i odpowie na wszystkie pytania.
4. Na Państwa życzenie pomożemy w rejestracji samochodu i dostarczeniu go do nabywcy/nowego właściciela.
SERWIS
Podczas wizyty w Serwisie zadbamy o zapewnienie Państwu jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa:
1. Nasi Pracownicy są wyposażeni w środki ochrony osobistej.
2. Państwa auto zostanie zdezynfekowane po procesie obsługi serwisowej.
3. Niezbędne formalności ograniczymy do minimum.